Friday 15 February 2013

Mulle meeldivad filmid!

Tere, kallid lugejad! Täna räägin filmidest, mis mulle meeldivad.

Kuna mul on väike õde ja vend, vaatan ma väga palju multifilme. Aga need meeldivad mulle ka, sest neis on hästi palju südamlikkust. Mulle sobivad ka armastus-, komöödia-, noorte-, tõsielu-, õudus- ja draamafilmid, ehk siis pea kõik tüübid. Lisan teile siia mõned mu kõige lemmikumad läbi aegade või siis filmi, mida tahaksin väga näha. ;)


Üks hästi tore lastefilm, mida vaatan oma õe ja vennaga pidevalt koos, on "Nöbinina". See räägib nõianeiust, kes sõidab pärismaailma inimestega tutvuma. Soovitan kindlasti vaadata.

Kuid ega ma mingi lastefilmide vaataja nüüd küll pole. Hea meelega lõdisen õudusfilme vaadates või naeran komöödiate peale.
Kõige parem komöödia, mida näinud olen, on "Click". See on hästi naljakas, kuid lõpus võid end kasvõi puruks nutta! Filmis leiab üks mees puldi, millega saab kontrollida enda igapäevast elu.

Minu lemmik õudusfilm on "Saag 6". See on hirmuäratav ja judinaidtekitav. Vaadake kindlasti ära, kui te just väga kartlikud ei ole!

No comments:

Post a Comment